7.12.2014

manifest kobiety

Anita na KC zapodała do roboty takie hasło:
 JA, KOBIETA; nie czytam żadnych instrukcji. Wciskam guzik, aż zadziała.
Nie potrzebuję alkoholu, żeby narobić sobie obciachu. I bez alkoholu daję radę
Nie jestem rozkapryszona, tylko „emocjonalnie elastyczna”.
Najpiękniejsze słowa świata: „idę na zakupy”!
Nie mam żadnych dziwactw, to są „special effects”.
Kobiety powinny wyglądać jak kobiety a nie wytapetowane kości!
Przebaczyć i zapomnieć? Ani nie jestem Jezusem, ani nie mam Alzheimera!
My kobiety jesteśmy aniołami, gdy nam się podetnie skrzydła, lecimy dalej- na miotle!
Nie mamy tłuszczu- to erotyczna powierzchnia użytkowa.
Gdy Bóg stworzył mężczyznę, obiecał że idealnego faceta będzie można spotkać na każdym rogu,
a potem uczynił ziemię okrągłą…
Na moim nagrobku niech będzie napis: „Co się głupio gapisz? Też bym wolała leżeć teraz na plaży…”

He, he... świetne Rotfl
To było doprawdy inspirujące wyzwanie dla mnie, zbyt poszalałam a chciałam zrobić coś funkcjonalnego...
...czyli segregator :)

 Wykorzystałam rysunki Loui Jover
oraz sentencję :
“... there is no gate, no lock, no bolt that you can set upon the freedom of my mind ...” 
 Virginia Woolf, A Room of One's Own







PS

“... there is no gate, no lock, no bolt that you can set upon the freedom of my mind ...” 
 Virginia Woolf, A Room of One's Own




Pozdrawiam
pestQa

5 komentarzy:

  1. Tekst świetny:) A to co stworzyłaś rewelacyjne. Kolorystyka super. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, toż Ty awangarda scrapowa jesteś! Suuuuper!!!!
    Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo złożony i skomplikowany projekt.
    Nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby to wszystko połączyć w całość. ;)
    Dla jednych pewnie za dużo przekazu w przekazie.
    Ale ja lubię gęsto, więc jestem "za".
    Najbardziej przemówił do mnie wylatujący ptak z klatki.
    Bo wolność to najważniejsza rzecz, o którą warto walczyć.
    Szczególnie będą kobietą.
    Howk!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...