12.02.2014

komentarze

Udało mi się w końcu znaleźć sposób, aby komentarze do moich postów 
były znowu w Bloggerze,  
gdzie mogę swobodnie odpowiadać na pytania do postów.
W G+  ciągle coś się działo: nie dostawałam powiadomień , 
nie mogłam odpowiadać na komentarze niektórych osób 
lub znikały i pojawiały się znowu itp. 
Niestety teraz zniknęły wszystkie już na dobre, 
te pozostawione w G+ przez Was dziewczyny   :( 
Przykro mi i przepraszam za zamieszanie, ale musiałam to zmienić.

Pozdrawiam
pestQa

13 komentarzy:

  1. To fakt.źle mi się pisze komentarze w G+, nie zawsze się uda,a to zniechęca.
    Pozdrowionka miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie nie jest to najlepszy wynalazek Googla.

      Usuń
  2. Wieeele razy się przymierzałam by zostawić tutaj ślad, jednak gdy wyświetlały mi się te wszystkie "procedury" do pokonania, rezygnowałam. Bardzo lubię oglądać Twoje cudne i niesamowicie oryginalne prace, dlatego się cieszę z tego ułatwienia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zaglądać do Ciebie i podziwiać Twoje prace.
      Jednak mało zostawiam komentarzy, bo nieśmiała i małomówna jestem :)

      Usuń
  3. Ja również tu pisałam kilkakrotnie, ale za każdym razem uciekałam z krzykiem, bo opublikowanie komentarza było koszmarem.
    Tak więc teraz mnie tu masz czy chcesz czy nie, he, he... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się cieszysz, bo lubię niezmiernie Twoje gadulstwo Olinto :D

      Usuń
  4. Cieszę się, że udało ci się zrobić porządek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie! Ufff.... Oczywiście całkiem przez przypadek doszłam jak to zmienić :?
      No i teraz mam powiadomienia o komentarzach i są wszystkie dostępne w jednym miejscu :)

      Usuń
  5. 8:00
    Praca :(
    Poranna kawa :D
    Poczta...
    "1.Obowiązek sprawozdawczy GUS "- kilka maili - GUS pisze do mnie częściej niż mąż ;) :D
    "2.Forum Decoupage - Powiadomienie o odpowiedzi" - kilka maili - KC pisze do mnie częściej niż GUS (na szczęście :D)
    No i ... wreszcie obudził się Blogger i taka miła kawa... Odwiedziła mnie MagJa i Rosier i Olinta i Dyzia - dzięki za słodką kawę i miłe przebudzenie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale dlaczego data mi się pojawiła jakby wczorajsza ?

      Usuń
    2. No tak - czas pacyficzny w ustawieniach miałam -8 godz :/ zamiast +1

      Usuń
    3. Przypomniałaś mi o GUS-e.
      Chyba nie zdążę w terminie... :(

      Usuń
    4. Jak F-03 to do poniedziałku masz czas. Nawet pusty można oddać a korektę jeszcze zawsze można później ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...